Informacja dla przedsiębiorców posiadających zezwolenia na sprzedaż alkoholu

Dodano: 10-01-2019

Komunikat Urzędu Miejskiego w Śremie
Urząd Miejski w Śremie, Pl. 20 Października 1, 63-100 Śrem
tel. 61 28 35 225; urzad@srem.pl

INFORMACJA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
POSIADAJĄCYCH ZEZWOLENIA NA SPRZEDAŻ ALKOHOLU


Przypominamy przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych o konieczności złożenia w terminie do dnia 31 stycznia 2019 r., oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w punktach gastronomicznych i handlowych za rok 2018 oraz dokonania wpłaty I raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu w roku 2019.

Należność w powyższej sprawie należy przekazać na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Śremie:
57 9084 0003 2102 0013 0521 0013
podając w tytule adres punktu sprzedaży i typ zezwolenia.

Brak złożenia oświadczenia oraz brak wpłaty opłaty skutkować będzie naliczeniem opłaty dodatkowej bądź w ostatecznej konsekwencji wygaszeniem zezwolenia. Podany wyżej termin jest terminem prawa materialnego co oznacza, że nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczynę uchybienia terminu.
Przypominamy również, że Przedsiębiorca zobowiązany jest przedłożyć w hurtowni przy zakupie alkoholu odpowiedni dokument (kopię przelewu, dowód wpłaty gotówką,) potwierdzający dokonanie wymaganej opłaty za  korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu w roku 2019.

W celu ułatwienia Państwu wyliczenia opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż alkoholu na stronie www.srem.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, w zakładce: „Jak załatwić sprawę, poradnik klienta – ZEZWOLENIA NA ALKOHOL”, znajduje się formularz oświadczenia o wartości sprzedaży alkoholu wraz z kalkulatorem opłat dla zezwoleń ważnych przez cały rok.

Oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych przyjmowane są w Urzędzie Miejskim w Śremie, Plac 20 Października 1, pok. nr 01, osobą do kontaktu w powyższej sprawie jest Pani Marzena Tonińska Inspektor Zespołu Obsługi Klienta, tel. 61 28 47 147.
 


Kontrast
Zwiększ czcionkę
Zmniejsz czcionkę